آرمان اسلامی

seo چیست؟؟؟؟؟؟

seo مخفف کلمه  Search Engine Optimization یا بهینه سازی موتور جستجو است.......

seo چیست؟؟؟؟؟؟ - مدرسه آنلاین دورآموز

seoچیست؟

seoمخفف کلمه  Search Engine Optimization یا بهینه سازی موتور جستجو است.

خودتان را یک کتابدار فرض کنید، نه یک کتابدار معمولی کتابدار کل دنیا هستید. هر روز تعدادی انسان از شما کتاب می گیردند و از شما سوالاتی می کنند. برای اینکه بتوانید راحت تر کتاب هایی  را که مردم می خواهند را یدا کنید. نیاز به سری قوانین دارید که به شما کمک کند.

هر موتور جستجو برای پدا کردن اطلاعات الگوریتم محرمانه ای دارد،اما برای چگونه گذاشتن Websites از اولین صفحه تا آخرین صفحه نیاز به یک قوانین دارد. به این قوانین seo می گویند.

قوانین seo از اولین موتور جستجو سال 1990وجود داشتند. موتورهای جستجو سال 1990 مثل:Infoseek،Alta Vista و Yahoo قوانین seo به صورت حروف الفبا بود. و تا الان قوانین seo مال موتور جستجو گوگل  بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي سایت قرار داده است. 

چرا قوانین seo اینقدر پشرفت کرده است؟

چون سایت هایی که با فربیکاری در موتور های جستجو بالا آمدند، پیدا شوند. بعضی از انسان ها برای اینکه سایت خود را که مطالبی بدی دارد،مثل:سایت های کلاه برداری و.... در رتبه اول قرار بدند. با فریب دادن مرورگرها می توانند با بیایند، اما از زمان قوانین seo هرگز این سایت ها نمی توانند بالاترین رتبه موتور جستجو ها باشند.

قوانین اصلی seo برای اینکه بالاترین رتبه مرورگر را بگیریم، چیست؟

  • کلمات کلیدی Word Master : بستگی به کلماتی دارد ، که کسی جستجو کرده است. مثلا: فردی کلمه کفش را جستجو می کند. هر چه سایت شما بیشتر کلمه کفش داشته باشد ، رتبه بیشتری می گیرد.
  • عنوان صفحه page title : عنوان صفحه دیده نمی شود ، در کد صفحه قرار دارد. که عنوان صفحه در اصل خلاصه مطالب شما در website هست. هر چه عنوان شما بهتر باشد ، رتبه بیشتری می گیرد.
  • لینک های میانی  Links  Matter : زمانی که یک website  به سایت شما لینک می دهد. به افراد داخل سایت یک توصیه کرده است که مطالب این سایت شما بخوانید. هر چه website شما لینک ها بیشتری داشته باشد، رتبه بیشتری می گیرد. اما بعضی از سایت ها این لینک های های تقلبی می سازند. که رتبه بیشتری بگیرند. در اینجا قوانین seo می توانند لینک های تقلبی را پیدا میکنند.
  • کلمات لینک ها  words in Links: زمانی که سایتی به سایت دیگر لینک می دهد، مطلبی که لینک کرده ،مهم است. مثلا: سایت آموزش کتاب دارد. زمانی که کتاب را لینک می کند. کتاب را به سایت آموزش می رود. قوانین seo می فهمد که سایت آموزش کتاب دارد.پس زمانی که شما کتاب را جستجو می کنید، سایت آموزش در رتبه های اول است.
  • شهرت Reputation: برای موتور های جستجو  شهرت هر سایت مهم است. یعنی هر سایتی که بازدید بیشتری دارد.امتیاز بیشتری می گیرد.

بدون تصویر

خیلی ممنوم مطلب من را خواندید..............

 

 


آرمان اسلامی-مدرسه آنلاین دورآموز

آرمان اسلامی

برنامه نویس و علاقه مند به زبان های HTML 5 و css و Payton و Bootstrap و#C و تکنولوژی asp.net cor هستم.

آرمان اسلامی با افتخار از هنرجویان مدرسه آنلاین دورآموز می باشد.

این نوشته بر اساس تحقیقات و مطالب فراگرفته شده در در جلسات آموزشی تهیه شده است

پرسش و پاسخ
  • رامین اسلامی

    مطلب خوب و کاملی در مورد سئو قرار دادید.موفق باشید

    جمعه، ۰۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵:۴۴
نوشته های دیگر این نویسنده

عضوی از دورآموز شو

درخواست مشاوره رایگان می باشد . فقط کافیست شماره همراه خود را ثبت نمایید تا با شما تماس بگیریم

و یا می توانید هم اکنون با شماره 09155143391تماس حاصل نمایید

دورآموزی
شو